U weet niet waar u het apparaat aan moet sluiten op het voertuig. U weet niet wat de foutcode betekent. U heeft geen idee hoe u het apparaat kunt updaten. Herkent u deze problemen?

Wij hebben de expertise in huis om u te helpen met vragen over airco- en diagnoseapparatuur.

De ondersteuning die wij u bieden is sterk specialistisch en betreft de volgende werkgebieden:

  • Support op het gebruik van uw apparatuur
  • Afhandeling van garanties
  • Levering updates en activeringscodes
  • Toepassingsgerichte trainingen
  • Vertalen van handleidingen en software
  • Toelichting op foutcodes

Om een beter beeld van onze dienstverlening te scheppen, geven wij u graag een paar voorbeelden van de vragen die onze specialisten beantwoorden:

  • Wat moet ik doen als de apparatuur aangeeft dat het geen contact kan maken met de centrale deurvergrendeling?
  • Wat moet ik doen nu ik de nieuwe update niet kan installeren?
  • Is er een manier om met dit apparaat de airco uit te lezen, de handleiding geeft aan van wel maar het lukt niet?
  • In mijn apparatuur heb ik het juiste voertuig geselecteerd, maar de juiste vulhoeveelheden geeft het niet aan. Kunt u mij hierover adviseren?
  • Met de apparatuur die wij hebben probeer ik de service interval terug te stellen, maar dat werkt niet. Heeft u een alternatieve oplossing?
  • Het apparaat geeft een foutcode zonder uitleg, heeft u de bijbehorende verklaring?

Apparatuur Technisch Support is verkrijgbaar bij