Wij hebben alle kennis en ervaring in huis om ook in uw bedrijf de zorg voor uw ICT-infrastructuur en het beheer daarvan uit handen te nemen. Wij hebben met onze ICT-expertise inmiddels een naam hoog te houden.

In lijn met de bedrijfsvisie doen we niets wat anderen beter kunnen. Daarom hebben we strategische partners die hun meewaarde, kwaliteit en servicegraad de afgelopen jaren ruimschoots bewezen hebben. Wij slaan bruggen waar u als ondernemer de vruchten van kunt plukken. Zo zorgen we ervoor dat u beschikt over de juiste systemen, die zó stabiel en veilig zijn, dat u zich weer volledig kunt richten op uw ondernemerschap.

Onze professionals adviseren u graag over de hard- en software die het beste aansluiten bij uw bedrijfsprocessen, over de beveiligingsaspecten en over het beheer.

Wij zijn anders

Met Managed ICT Support bieden we alle faciliteiten om uw ICT eenvoudig en veilig te beheren. Dat doen we net even anders dan anderen. Wij monitoren uw systemen namelijk zo intensief, dat kleine storingen niet de kans krijgen om uit te groeien tot grote computerproblemen en hoge herstelkosten. We handelen proactief en weten zo tegen veel geringere kosten uw ICT draaiende te houden.

Dagelijkse rapportage

U ontvangt dagelijks een rapport over de status en de conditie van uw ICT. Mocht zich desondanks een ICT-calamiteit voordoen, dan kunnen onze servicedeskmedewerkers snel en vanaf hun eigen werkplek met een oplossing komen.

Wat u van ICT Support kunt verwachten

Monitoring

Uw ICT systemen worden 24 uur bewaakt door ons monitorsysteem.

Dagelijkse inventarisatie

Mogelijkheid om dagelijks een inventarisatie te maken van uw hardware, geïnstalleerde software en licenties.

Assistentie bij back-up

Wij kunnen u assisteren bij het terugplaatsen van uw backup.

Virusbeveiliging

Er wordt 24 uur per dag bekeken of uw antivirus en antispyware software functioneert en of updates zijn uitgevoerd.

Preventief onderhoud

Wij kunnen onderhoud uitvoeren aan uw hard- en software om zo u systeem in topconditie te houden.

Rapportages

U ontvangt periodiek een rapportage van de monitoring en de status van uw netwerk. Zo blijft u op de hoogte.

Ad-hoc werkzaamheden

In kader van ICT Support kunnen wij voor u ook Ad-hoc werkzaamheden verrichten tegen een lager tarief.

Licentiebeheer

Wij inventariseren de door u gebruikte licenties, waarschuwen wanneer deze gaan verlopen en adviseren u over licentievormen.

Remote Support

Indien gewenst kunnen onze experts u op afstand: per telefoon of via internet, ondersteunen bij uw vragen of problemen – met een maximale responstijd.

Altijd een pakket dat bij u past

Bewaken

40

Per server per maand
  • Toegang Servicedesk
  • Support op afstand of op locatie
  • Systeem en harddisk monitoring
  • Anti-virus/ malware controle
  • Backup controle
  • Dagelijkse statusrapportages per e-mail
  • Toegang tot monitoring dashboard
Bestellen

OnderhoudenVaak gekozen

75

Per server per maand
  • Alle voordelen van Bewaken
  • Inventarisatie van hard- en software
  • Managementrapportages
  • Windows updatemanagement
  • Disk defragmentatie
  • Disk cleanups
Bestellen

Ontzorgen

95

Per server per maand
  • Alle voordelen van Onderhouden
  • Toegang tot licentiemanagement
  • Toegang tot hard- en softwarewijzigingsbeheer
  • Gegarandeerde responsetijd voor assistentie bij terugplaatsen backups
Bestellen