In juni 2014 hebben we de Selfservicedesk geïntroduceerd: een online loket waarin u incidenten kunt melden, vragen kunnen stellen en antwoord kunt vinden op tal van onderwerpen met betrekking tot de werking van Driver. Daarnaast kunt u hier (installatie-)handleidingen en installatiebestanden vinden, evenals informatie over storingen van diensten van derden.

Inmiddels hebben veel gebruikers hun weg naar de Selfservicedesk al gevonden en maken daar dankbaar gebruik van. Bent u ook al bekend met de Selfservicedesk?

Waarom de Selfservicedesk?

De Selfservicedesk is altijd bereikbaar. U kunt incidenten aanmelden en vragen stellen op het moment dat het u uitkomt (ook buiten kantooruren). Terugkoppeling kunt u op uw gemak doorlezen zodra u daar tijd voor heeft.

Waar kunt u de Selfservicedesk vinden?

De Selfservicedesk is rechtstreeks vanuit Driver te benaderen. Eenmaal ingesteld gaat de vertrouwde reddingsboei binnen Driver echt als reddingsboei fungeren. Met een druk op de knop op de hoogte van het laatste nieuws, storingen van diensten, kennisitems en zelf uw incidenten rechtstreeks aanmaken in ons systeem.

Hoe kunt u ons bereiken via de Selfservicedesk?

  • Maak zelf een incidenten aan. Uw incident is gelijk zichtbaar in ons systeem.
Hoe kunt u zelf informatie vinden binnen de Selfservicedesk?
  • Bezoek ons kennissysteem door in het menu links of rechtsboven op kennissysteem te klikken. Ook kunt u gelijk zoeken op steekwoorden. U treft in het kennissysteem direct de top 10 van meest bezochte kennisitems aan.
  • Check uw incidenthistorie.

Hoe houden wij u op de hoogte binnen de Selfservicedesk?

  • Het laatste nieuws wordt altijd gemeld in onze Selfservicedesk.
  • Met een druk op de knop op de hoogte. De mailing die wij versturen over een storing van een dienst komt maar op een mail adres aan binnen uw bedrijf door op de reddingsboei te klikken bent u als gebruiker meteen op de hoogte.
  • Binnen de Selfservicedesk kunt u snel zien wat de status van uw incident is.

Komt u nog steeds uit op onze website als u op de reddingsboei klikt en heeft u onze introductiemail van 30 juni 2014 niet meer? Neem dan contact op met onze supportafdeling middels het formulier en vraag een nieuwe inlog aan.

Uw bedrijfsnaam (verplicht)

Uw naam (verplicht)

Uw telefoonnummer (verplicht)

Uw postcode (verplicht)

Uw e-mail (verplicht)