Morgen meer verdienen in de werkplaats

Elke medewerker die contact heeft met klanten, is het visitekaartje van het bedrijf en verkoopt automatisch uw organisatie. Onderhoud en reparatiewerkzaamheden komen niet meer vanzelf naar uw bedrijf toe. Ook zijn de klanten kritischer en veeleisender. Doelgericht verkopen is daarom van levensbelang voor het rendement in de aftersales. Om u hiermee te helpen, hebben wij een speciale training ontwikkeld met daarin onder meer:

  • Huidige situatie en waar loopt u tegenaan?
  • Echt verbinding maken met de klant – de basis voor succes;
  • Structuur in het verkoopgesprek (KADOS);
  • Luisteren Samenvatten en Doorvragen;
  • Achterhalen van behoeften en koopmotieven;
  • Herkennen en uitbouwen van commerciële kansen;
  • De klant een oplossing bieden;
  • Meer verkopen op de receptie door effectief gebruik van Driver en MiCheck;
  • Voorkomen en wegnemen van weerstanden;
  • Situaties uit de eigen praktijk.

Na deze interactieve training bent u in staat koopsignalen te signaleren en om te zetten in daadwerkelijke verkopen. Deze training is dus een absolute must voor ieder bedrijf dat zijn werkplaatsrendement wil verhogen.

Bovendien is het mogelijk om te kiezen voor een individuele begeleiding na de training.

Tarief

Het tarief voor deze training bedraagt € 395,00 per cursist. Een extra cursist kan de training volgen voor € 325,00.

Deze eendaagse training wordt gehouden in kalenderweken 37, 38 en 41 in ons trainingscenter te Andelst. Wij zullen u zo spoedig mogelijk na inschrijving de definitieve trainingsdatum toesturen.

Inschrijven

Hier vindt u het inschrijfformulier waarmee u uw deelname kunt bevestigen.

Wij verwelkomen u graag op deze training!

Inschrijven