Productupdates

Hogere servicegraad na BOVAG ROSLA-onderzoek

By 14 maart, 2014 No Comments

Eric Kimman, Manager Service & Aftersales: “Anticiperend op de uitslag van het ROSLA onderzoek hebben we onze servicegraad verder verhoogd middels uitbreiding van ons Driver ServiceDesk-Team en een verregaande integratie van onze Servicedesk-applicatie in Driver.”

De SelfServiceDesk is een geavanceerd interactief en zeer eenvoudig kennissysteem waarmee men direct vanuit Driver in contact staat met de Driver ServiceDesk.

Naast een uitgebreide online ServiceDesk is hier ook de eigen ‘hulp’ geschiedenis in terug te vinden. Dit maakt het zowel voor de gebruiker als voor het Driver Servicedesk-Team mogelijk om snel een oplossing te vinden voor een probleem waar men op dat moment mee zit. Zelfs buiten kantoortijden. Men kan alle eerder gestelde vragen en antwoorden in blijven zien en kijken wat de voortgang is van actuele meldingen. Dit creëert snelheid, duidelijkheid en geeft transparantie.