Nieuws

Vakgarage voegt de Helpline toe voor de technische ondersteuning bij diagnose en technisch complexe vraagstukken

By 2 december, 2014 No Comments

Naast het nieuwe opleidingstraject, dat de Stichting Vakgarage onlangs is gestart met eXponentia en Innovam, voegt Vakgarage nu ook de Helpline van eXponentia toe. MivarGroup zal met haar Voertuig Technisch Support als Helpline fungeren voor de leden van Vakgarage.

Christien den Uil, directeur en voorzitter van Vakgarage: “Op deze wijze worden onze leden beter ondersteund op het gebied van diagnose en complexe technische vraagstukken. Dit zal de kwaliteit en het rendement van de Vakgarage autobedrijven nog meer doen toenemen. Wij zijn ook erg blij met de samenwerking tussen eXponentia en MivarGroup. Mivar heeft al een jarenlange ervaring met het diagnose stellen op afstand en is sinds een aantal jaren een vertrouwde partner voor eXponentia in de Benelux.” 

Ronnie van Gellecom, Product Manager MivarGroup: ”VTS (Voertuig Technische Support) voorziet in gedetailleerde technische informatie over specifieke vraagstukken en ondersteunt en adviseert de Vakgarage ondernemers met complexe elektronische storingen. Van componentlocaties tot meetwaardes of reparatie-adviezen. VTS is eigenlijk de extra autotechnicus voor elke werkplaats. Wij zijn er van overtuigd dat VTS bij kan dragen aan de efficiëntie in de werkplaats waardoor de facturabele uren bij dit soort storingen omhoog gaat.” 

De naam van het product achter de Helpline is VTS (Voertuig Technische Support) en wordt in de Benelux door MivarGroup, als partner van eXponentia, uitgevoerd. Als marktleider in  ondersteuning op de meest voorkomende A-klasse diagnose-apparatuur en door de beschikking over een in 14 jaar opgebouwde kennisdatabank en een geweldige bron aan OE technische informatie, heeft MivarGroup alle kennis, informatie en ervaring in huis om de autotechnicus optimaal te ondersteunen. Dit zowel voor personenwagens als trucks.