Servicedesk

Wij ontwikkelen onze software zo gebruiksvriendelijk mogelijk. Toch kan het zijn dat u vragen heeft of ondersteuning wenst. Waar wij ons graag in onderscheiden is het up-to-date houden van onze klanten. In deze snel veranderende tijden is het van groot belang om bij te blijven en in te spelen op nieuwe kansen. Hierbij helpen wij graag.

Problemen met inloggen? Fout in ValidateUser

Krijgt u onderstaande foutmelding?

Fout in de functie ValidateUser.
FoutNummer: 0
Omschrijving:  regelnr. 0

Deze error is op te lossen door opnieuw de ACE setup te draaien.
1* Download deze toepassing
2* pak het bestand uit en voer deze uit.
3* Kies voor “Reinstall or Repair Microsoft Access database engine 2010 (English) to its original state”
4* Kies Next
5* In het volgende scherm laat het bolletje staan bij de Reinstall optie en klik op de knop [Install]

De Update van Office kan op elk ogenblik gepushed worden op uw pc.

Mocht u op andere pc’s hetzelfde probleem ervaren dan kunt u bovenstaande stappen uitvoeren om dit op te lossen.

Komt u er helemaal niet uit, neem dan contact op met onze Servicedesk

Driver

E software@mivar.nl
T 088-0275705
F 088-0275704

MiCheck

E micheck@mivar.nl
T 088-0275724
F 088-0275708

De servicedesk is bereikbaar van maandag t/m vrijdag, van 8:30u tot 12:30u en van 13:00u tot 17:00u.