Servicedesk

Wij ontwikkelen onze software zo gebruiksvriendelijk mogelijk. Toch kan het zijn dat u vragen heeft of ondersteuning wenst. Waar wij ons graag in onderscheiden is het up-to-date houden van onze klanten. In deze snel veranderende tijden is het van groot belang om bij te blijven en in te spelen op nieuwe kansen. Hierbij helpen wij graag.

** OPGELOST ** Errorcodes ten gevolge van de Security Update voor Office

Sinds een paar weken ondervindt Driver problemen ten gevolge van een Microsoft Security Update voor Office.
Microsoft heeft ondertussen een nieuwe update uitgerold met hierin de fix voor deze problemen.
Lees hieronder hoe u deze nieuwe Microsoft Update kan verkrijgen.

Let op:
Deze nieuwe Update is alleen beschikbaar door handmatig te downloaden vanaf het Microsoft Download Center.

Ga naar de volgende link:
https://support.office.com/en-us/article/access-error-query-is-corrupt-fad205a5-9fd4-49f1-be83-f21636caedec

Kijk op deze pagina naar welke Office Security Update bij u het probleem gaf, Office2010, Office2013 of Office2016 en welke fix hier vervolgens bij hoort.
Klik vervolgens in de tabel op de betreffende link naar de juiste fix voor het issue.

Office/Access 2010 > KB2986256
Office/Access 2013 > KB2965317
Office/Access 2016 > KB4484198

Als u nu op de vervolg pagina bent ziet u, onder het kopje “How to download and install the update”, de links naar de download staan.
– download de 32-bits versie van de update

Als u niet voldoende kennis heeft om dit uit te voeren adviseren we u om dit door een systeembeheerder uit te laten voeren.

Driver

E software@mivar.nl
T 088-0275705
F 088-0275704

Technisch Support

E diagnose@mivar.nl
T 088-0275706
F 088-0275708

MiCheck

E micheck@mivar.nl
T 088-0275724
F 088-0275708

De servicedesk is bereikbaar van maandag t/m vrijdag, van 8:30u tot 12:30u en van 13:00u tot 17:00u.