Servicedesk

Wij ontwikkelen onze software zo gebruiksvriendelijk mogelijk. Toch kan het zijn dat u vragen heeft of ondersteuning wenst. Waar wij ons graag in onderscheiden is het up-to-date houden van onze klanten. In deze snel veranderende tijden is het van groot belang om bij te blijven en in te spelen op nieuwe kansen. Hierbij helpen wij graag.

De storing die is ontstaan in Driver is het gevolg van een Microsoft Office Update.
Dit probleem is niet veroorzaakt door een software fout in Driver. Daarom kunnen wij u als Mivar niet helpen met een structurele oplossing.
Indien u errorcodes 0, 9 of 3340 ervaart, dan kunt u dit oplossen door de Update te verwijderen van uw pc. Klik hier voor de oplossing.

Driver

E software@mivar.nl
T 088-0275705
F 088-0275704

Technisch Support

E diagnose@mivar.nl
T 088-0275706
F 088-0275708

MiCheck

E micheck@mivar.nl
T 088-0275724
F 088-0275708

De servicedesk is bereikbaar van maandag t/m vrijdag, van 8:30u tot 12:30u en van 13:00u tot 17:00u.