In juni 2014 hebben we de Selfservicedesk geïntroduceerd. De SelfServiceDesk is een geavanceerd interactief en zeer eenvoudig incidentensysteem waarmee u direct vanuit Driver in contact staat met de Driver ServiceDesk.
U kunt hier 24 uur per dag uw vragen kwijt en krijgt, afhankelijk van de inhoud van uw vraag, zo spoedig mogelijk antwoord.
Binnen onze openingstijden worden de nieuw aangemaakte incidenten voortdurend in de gaten
24/7 bereikbaar
De Selfservicedesk is altijd bereikbaar. U kunt incidenten aanmelden en vragen stellen op het moment dat het u uitkomt (ook buiten kantooruren). Terugkoppeling kunt u op uw gemak doorlezen zodra u daar tijd voor heeft.
In uw eigen tijd
U krijgt, waar mogelijk, schriftelijk antwoord waardoor u de informatie kunt bekijken op een door u gewenst tijdstip en ook op een later moment nog eens in kunt zien.
Incidenten & Informatie
U kunt incidenten aanmelden, vragen stellen en antwoorden vinden op tal van onderwerpen met betrekking tot de werking van Driver. Daarnaast kunt u hier (installatie-)handleidingen en installatiebestanden vinden, evenals informatie over storingen van diensten van derden.
Historie van Incidenten
De door u ingezonden incidenten blijven zichtbaar in uw geschiedenis. Dit is erg handig bij uitleg over zaken die slechts af en toe voorkomen, u kunt het steeds weer even terugzoeken.
Waar vind ik de SelfServiceDesk?
De SelfServiceDesk is rechtstreeks vanuit Driver te benaderen. Eenmaal ingesteld gaat de vertrouwde reddingsboei binnen Driver echt als reddingsboei fungeren. Met één druk op de knop bent u op de hoogte van het laatste nieuws, storingen van diensten, kennisitems en kunt u zelf uw incidenten rechtstreeks aanmaken in ons systeem.
Hoe kan ik jullie bereiken via de SelfServiceDesk?
Maak zelf een incident aan.
Uw incident is direct zichtbaar in ons systeem.
Hoe vind ik informatie in de SelfServiceDesk?
Bezoek ons kennissysteem. U kunt hier ook zoeken op steekwoorden.
U treft in het kennissysteem de top 10 van meest bezochte kennisitems aan.
Check uw incidenthistorie.
Ik kom op de website uit en niet in de SelfServiceDesk als ik op de reddingsboei klik
Als dit gebeurt dan staan de inloggegevens niet ingesteld in Driver.
Deze kunt u vinden in de Parameters onder het kopje Bedrijfsinstellingen, tabblad Diversen.
Weet u uw inloggegevens niet meer?
Vraag een nieuwe inlog aan, of neem contact op met de Servicedesk.